2014. november 20., csütörtök

Táncakadémia - vélemény

Újabb sorozatot végeztem ki. 

A Táncakadémia című ausztrál ifjúsági sorozatot már évekkel ezelőtt elkaptam pár rész erejéig az m1-en, csak ugyebár Tv-ben én sosem tudok végignézni semmit, mert mindig elfelejtem, hogy mikor megy, vagy nem érek rá. Épp ezért jó, hogy most - habár felét angolul, felét magyar szinkronnal - megtaláltam, és végig is nézhettem.


A téma, vagyis a tánc és a balett ennél távolabb már nem is állhatna tőlem, de ugyanakkor mégis lekötött. Érdekes volt egy kicsit belenézni egy tánciskola életébe, habár nem tudom, hogy mennyire volt ez valósághű. Mindenesetre bámulatos, mi mindent meg nem tudnak csinálni ezek a táncosok. 

Nézzük a kedvenc részemet, a szerelmi szálakat. Nem volt kérdés, hogy Tara össze fog jönni Ethannel. És habár az elején még eléggé ellenszenves karakter volt, később igazán szimpatikussá vált. Christian szerepe is egyértelmű volt, már az elején tudtam, hogy Tara és közte ez egy oda-vissza harc lesz, amolyan összejövünk, szakítunk, de mindenki tudta, hogy egymás mellett kötnek ki. Ott volt még Ben is, aki bár nem volt rossz karakter, valamiért sosem kedveltem. Sammy érdekes figura volt, szerintem ő volt a sorozatbeli "mindenki kedvence", ezért is nyírták ki, hogy meglegyen a dráma. Szerettem a kapcsolatát Abigaillel, és Oliverrel sem volt különösebb bajom. Sőt, a Christiannal való brománca nagyon bejött. Kat is kavart jópár emberrel, hirtelen nem is tudom, mert neki ilyen művész pasijai voltak főleg, meg ugye Christian is közrejátszott. Ethan volt Abigaillel is. Igazából tipikus mindenki mindenkivel kavar sorozat volt ez is, de nem baj, szeretjük az ilyeneket. :D



Nagyon sajnáltam Sammyt, tényleg pont összejöttek volna a dolgok, és akkor bumm. De kellett ez, hogy lássuk Abigail másik oldalát, hogy lássuk a szülei reakcióját, és a hatást, ami Katre, Tarára és Christianre gyakorolt.

Amúgy Abigail volt a kedvenc karakterem, és örülök, hogy a végén bekerült a Nemzetközibe, nagyon megérdemelte. Katet is szerettem, de főleg mert némi hasonlóságot véltem felfedezni köztünk. És persze Christian is nagy kedvenc volt, habár néha idegesített a makacssága. 




Mindent összevetve aranyos kis sorozat volt. Szerettem, élveztem. Nem lett túlságosan elhúzva, így nem vált unalmassá. Láttam, hogy több főszereplőnek is van másik sorozata, így szerintem meg fogom nézni azokat is. Majd írok róluk. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése