2014. szeptember 24., szerda

Kínos 3. évad - vélemény

Az elején még folyamatosan néztem az Awkwardot, de aztán volt valami szünet, és utána teljesen elvesztettem a fonalat. Épp ezért újra/végignéztem a harmadik évadot, és most itt vagyok, hogy kritizáljak... vagy inkább véleményt mondjak.

Na, ugye Tamara összejött Jake-kel, és habár néha kicsit sok, amit csinálnak, szerintem elég jópofák együtt, szerethető páros. :) Ming a maffiafőnökösdit játszotta, de őszintén szólva nem nagyon kötött le az ő szála. Saadie viszont hozta a formáját, undok és nagyszájú volt, mint mindig, de azért a végén neki is összejött a romantika.



Jenna viszont generálta az eseményeket. Ugye minden oké volt Mattyvel, aztán mégis elkezdett kavarni Collinnal. És habár Nolan Funk nem volt új számomra, mert már láttam párszor a Glee-ben, mégis most kedveltem csak meg, mint színészt. Bírtam a viszonyukat, de Jenna közben nagyon kivetkőzött és tényleg csak egy kis drogos liba lett. Aztán persze észhez tért és akkor azon ment a dráma, hogy visszakönyörögje magát a barátai társaságába. Meg ugyebár rájött arra is, hogy mégiscsak Matty kell neki. Ja, és ami a legfontosabb változás Jennánál, az a kinézete. Végre elhagyta a fonatot. Félreértés ne essék, szeretem a fonatokat, de minden nap abban járni eléggé uncsi, főleg, hogy jól áll neki a kiengedett haj. Jenna végre az ing farmer helyett elkezdett csajosabban öltözködni. Az anyukája jó hatással volt rá. Meg amúgy is, ebben az évadban "L Baby" nagyon kedvelhető volt.

Ott volt még a valeries eset is. Lökött az a nő, de azért nagy arc. Kirúgták, visszavették, de sok vizet nem zavart. Meg aztán még ott volt Bailey is, aki iszonyat cuki kiscsaj. Remélem lesz még a következő évadban, és habár valószínűleg Mattyvel nem lesz hosszútávú a dolog (út úgyis Jennának szánják), azért egy másik cukifiút összeszedhetne.



Kíváncsi vagyok, mit hoz a negyedik évad. Megyek is nézni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése