2014. szeptember 2., kedd

Tuti Gimi - 1. évad

Habár csak pár napja kezdtem el nézni a Tuti Gimit, máris ledaráltam az első évadot. Mivel előtte folyton Narancsvidéket néztem, így elég nehéz volt átállni erre. Az elején nem is nagyon tetszett, de most már kezdem megkedvelni a karaktereket. 



Nos, egyértelmű volt, hogy az első pár rész során látható iszonyat nagy ellenszegülés Lucas és Nathan között hamar át fog menni barátságba. És ehhez nem is kellett sok, hiszen az első évad végére már szinte barátok voltak. Oké, nem legjobb haverok, de támogatták egymást és segítettek a másiknak, ahol tudtak. Szerintem ebből a továbbiakban egy iszonyat erős barátság lesz (mindaddig, míg nem nyomulnak egymás csajára). Valami olyasmi a helyzet, mint Iván és Marcus között az Internátusban, csak ők nem voltak féltesók.

A Payton-Lucas-Brooke szerelmi háromszöget is már az első részben meg lehetett jósolni, bár szerintem most Payton a következőekben össze fog jönni Jake-kel. Brooke az elején csak egy kis libának tűnt, de azt hiszem eléggé belezúgott Lucasba, és én értékelném, ha még egyszer összejönnének. Sőt, ugye volt róla szó, hogy terhes, aztán amikor Lucas felajánlotta, hogy ott lesz mellette, és támogatni fogja, akkor hirtelen azt mondta, hogy mégsem az, hibás volt a teszt. Hát, nem tudom,  de van egy olyan érzésem, hogy Brooke mégis csak terhes, csak nem akarta, hogy Lucas csak a gyerek miatt legyen vele. Nem tudom, lehet, hogy csak nekem vannak ilyen összeesküvés elméleteim. :D

Aztán, ott van az idősebb korosztály. Dan eléggé idegesítő karakter. Tipikusan az az eset, amikor nem bírta kiélni magát, nem csinálhatta azt fiatal korában, amit akart, ezért most a gyerekeit cseszteti és őket akarja irányítani. De azért van egy két helyes megmozdulása is. Ott van még Deb és Karen is, akik hasonló karakterek, mindketten jót akarnak a gyereküknek, mégis sikerül néha helytelenül cselekedniük. Az elején bírtam Keith, de aztán az autóbaleset után egy kicsit béna lett, azóta csak nyűglődik. Ja, és Whitey is nagy arc. 



A kedvenceim egyébként jelenleg Nathan és Hayley, bár meglepett, hogy összeházasodtak. Mivel még nyolc évad van előttem, szinte tuti, hogy össze fognak veszni, el fognak válni és a többi, de azért én szurkolok nekik.

Hát, egyelőre ennyit tudok írni a sorozatról. Folytatom a második évaddal, és valószínűleg hamarosan írok arról is. Addig is hallgassátok meg Gavin DeGraw számát. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése