2014. szeptember 8., hétfő

Narancsvidék - 2. évad

Nos, eljutottam a második évad végére is. Volt itt sok kibékülés és veszekedés, dráma meg örömteli pillanatok is. 



Ahogy előre megjósoltam, Lucas és Nathan nagyon jó barátok lettek, ez nem is volt kérdés. Az viszont már az, hogy most mi lesz, hiszen Nathan azt mondta, hogy ennek vége, mivel Lucas hazudott neki. És ha már Nathannél tartunk... ebben az évadban nem maradt a kedvenceim között, mert egy csomót szenvedett, Hayleyvel együtt. Oké, ebben nagy szerepet játszott Chris is, de ő az a fajta rosszfiú, akit azért lehet kedvelni is. Belezúgott Haleybe, de amúgy másnak nem akar rosszat, annyi a hibája, hogy önző. És Haley... hát, örülök, hogy itt a végén betoppant, de őszintén szólva azt hittem, hogy sokkal hamarabb vissza fog jönni.

Aztán itt volt a Jake, Jenny, Nikki, Peyton történet. Bírom Jake-et, csak nem szeretem, amikor egy pasi megtilt valamit egy csajnak, mert "így jobb" neki. Mármint, hogy azt mondta Peytonnek, hogy ne menjen vele, pedig Peyton szívesen ment volt, csapot papot otthagyva. Persze akkor nem lett volna a kötelező szenvedés, illetve nem bukkanhatott volna fel a végén Peyton anyja. Az elején nem tudtam, ki lehet a nő, de a  végén, amikor este becsöngetett, valahogy megéreztem, hogy ő az. Azt hiszem lesz mit megmagyaráznia, mert eddig ha jól tudom, halottnak hitték...

Lucas és Brooke. Amióta szakítottak, azóta azért drukkolok, hogy összejöjjenek, és most, hogy Luke megvilágosult, persze a csajnak pont most kellett elmennie. Amúgy Sophia Bush annyira gyönyörű. Még akkor is nagyon bájos, ha sír. Imádom a színészi játékát és a karakterét is. Ebben az évadban tuti, hogy ő volt a kedvenc. Szóval most szurkolok, hogy amikor Brooke visszajön, akkor beszéljék meg Luccassal a dolgokat. Még hét évad van előttem, nagyon remélem, hogy az alatt lesznek még együtt (és tuti veszekedni is fognak).
Ja, és tényleg csak nekem voltam hülye összeesküvés elméleteim, Brooke valóban nem terhes. Upsz.




Aztán ugye ott vannak még a szülők. Dan egy köcsög még mindig, és habár most úgy hagyták abba, hogy van rá esély, hogy meghal, úgy érzem nem ez lesz a veszte. El tudom képzelni, hogy később majd kiesik a képből, de nem most. Még egy kicsit marad szerintem borzolni a kedélyeket. Debről nem tudom mit gondoljak. Néha bírom, néha meg kifejezetten idegesít. Őszintén szólva nem bánnám, ha ő is kiesne a képből.  Keith ugye eltűnt a Jules-szal való botrány után. Igazából nem is annyira hiányzik. Bár szerintem vissza jön még, és tuti, hogy összejönnek Karennel. És ha már Karen, őt továbbra is bírom, és most ugye elment Andy után, akit remélem, még látunk.

De ha már Andy, akkor ejtsünk pár szót a nem állandó szereplőkről. Felix jött, egy kicsit kavart, aztán ment is. Szerencsére! Remélem vissza sem jön, mert habár egész jó fej volt néha, azt hiszem tényleg megszerette Brooke-ot, mégis nagyon idegesítő karakternek tartottam, így örülök, hogy elment. A tesóját, Annát viszont bírtam. Jó volt, hogy behozták ezt a "lányokat szeretem, de magamnak sem merem bevallani" témát. És az is tetszett, ahogy megoldották.  Ott volt még Erica Marsh, akivel semmi bajom. Igaz az elején ellenszenves volt, de ennyi kell is. Viszont kíváncsi leszek, hogy mi lesz Mouth-szal. Vajon lemond Brooke-ról? Én úgy szeretnék egy csókot látni tőlük. Még ha csak ilyen baráti szájrapuszi, akkor is.



Na, a lényeg, hogy sok újabb kérdést vetett fel ez a szezonfinálé. Mi lesz Dannel? Hogy alakul Lucas és Brooke sorsa? Mit akarhat Peyton anyja? Vajon Haley és Nathen meg tudják beszélni a dolgokat? 
Szerencsére nem kell várnom, mert már nézhetem is a harmadik évadot. Szóval neki is állok, és ha kész vagyok, majd írok arról is véleményt.

Addig is, jók legyetek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése