2014. szeptember 5., péntek

Álláskeresés 2.0

Hát, igen... 
Utoljára a Zepterről írtam, illetve arról, hogy majdnem sikerült átverniük. Azóta voltam pár állásinterjún, de még mindig semmi. 
Nos, kezdjük ott, hogy tapasztalat nélkül iszonyat nehéz melót találni. Ha mégis találok olyat, ami pályakezdőknek szól, akkor is hiába küldöm el az önéletrajzomat, 95%-uk nem jelez vissza. Tegyük fel, hogy az a maradék 5% az, aki esélyt ad, és behív interjúra. Eddig három interjún voltam, amelynél mindenhonnan hívást ígértek. Viszont csak egytől, a legutóbbitól kaptam visszajelzést, az is nemleges volt. Pedig ez nagyon tetszett volna, és szerettem volna megkapni. De nem engem választottak. :(

Totál kivagyok, és elegem van már. Főleg azért, mert az állásinterjúra menés sem költségtelen. Vonatjegy, plusz BKV jegy, és ez csak az anyagi része. Ott van még az, hogy rámegy az egész napom - nem mintha olyan fontos dolgom lenne amúgy, de azért... -, illetve az idegeskedés, izgulás, hogy jól szerepelj az interjún.

Úgyhogy kezdhetek mindent előről. Éljen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése