2014. augusztus 6., szerda

Csíkok és pöttyök :)

Halihó!

Itt az ideje az első divatról szóló bejegyzésemnek. Oh yeah. :) Biztos, hogy ez valami Taylor Swift hatás, de arra jöttem rá, hogy imádom a pöttyöket (polka dots <3) és a csíkokat is. Mármint egy-egy ruhadarabon. Így összegyűjtöttem a kedvenc csíkos és pöttyös ruhadarabjaimat. Lesz egy-két kép rólam is, meg a kedvenc hírességeimről, ahogy ezt a mintát viselik, valamint random képek, amik tetszettek. 

 
Az én csíkos croptopom, amelyet a Balaton parti bohóckodás közben viseltem. A második pedig ez a pöttyös szoknyácska, ami most, nyaraláson egy esti sétán volt rajtam. (A képen a húgommal vagyok.) Mindkettő a  H&M-ből való. Imádom őket! :)


Taylor Swift
 

Megan and Liz

Glees lányok: Naya Rivera, Le Michele, Dianna Agron, Jayma Mays
 
 

Blake Lively és Leighton Meester
 

Emma Stone és Emma Watson
 

Twilight lányok: Ashley Greene, Nikki Reed, Kristen Stewart 




Random
 


 
 
 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése