2014. augusztus 3., vasárnap

Üdvözlés

Sziasztok!

Janie vagyok, és most blogolásra adom a fejem. Oké, nem egészen „mi történt velem ma” blog lesz, inkább ilyen „minden, ami engem érdekel” féle. Próbálok majd egy-két értelmesebb cikket is írni aktuális dolgokról, vagy szimplán olyan témákról, amik épp foglalkoztatnak.

Tuti, hogy lesz szó pár kedvencemről is, mint pl. Taylor Swift, Megan and Liz és a Harry Potter (szereplői), mivel ezek a dolgok fontos szerepet töltenek be az életemben és hozzám tartoznak. „Nincs Roxfort Hagid nélkül”, épp ezért nincs Zsanie rajongás nélkül. J
Néha csak random képeket fogok megosztani, mert sokszor találok olyat, ami tetszik, vagy néha teljesen egy-egy kép mániákusává válok, főleg ha az a kedvenceimről készült. Szóval lesz a blognak komolyabb bejegyzése, meg tipikus janies hülyéskedés is.

A blog címe alapvetően simán „janiesays” akart lenni, de ez már foglalt volt, így jött a dupla a, dupla e-s verzió, amit akkor szoktam használni, ha már a sima „Janie” név foglalt. Hát így lett „jaaniiesays”. Nem tudom, hogy kik fogják olvasni ezt a szárnypróbálgatásomat. Talán egy-két idegen, de legfőbbképpen azt hiszem a barátaim, akiknek megmutatom. Nem is rabolom tovább a drága időtöket, csak gondoltam kéne valami bevezetés féle, hogy ne csak úgy „in medias res” belevágjak mindenbe. További szép napot nektek!

U.i.: Mivel nem szeretném, hogy olyan komor legyen a blog, így mindig fogok feltenni valamilyen képet, amihez épp kedven van. Hát ne legyen ez se más. Íme az első blogposztvégi képecske.
Tumblr-ön találtam és nagyon megtetszett. Nem akarok hülyeséget mondani, de ha jól látom, az a Golden Gate híd és akkor a város pedig San Francisco. Remélem nektek is annyira bejön, mint nekem. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése