2014. augusztus 3., vasárnap

Narancsvidék 2. évad

Hát, pár hónapja, még mikor Londonban voltam, elkezdtem nézni a Narancsvidéket. Ugyanis azt találtam ki, hogy ahelyett, hogy tíz különböző sorozatot nézek, és már mindegyikkel le vagyok maradva, össze vagyok keveredve, inkább elkezdek olyan „retro” sorozatokat nézni, amelyek már befejezettek. Ennek nagy előnye, hogy lehet darálni őket, nem kell várni sosem a következő részre. Kezdtem a Dawson és a haverokkal, és le is nyomtam mind a hat évadot. Jó kis sorozat volt. Most viszont The OC-t nézek, és ez is tetszik. Nem igazán tudom, különvenni az első és a második évadot, mert eléggé egybefolyt nekem, így az eddigiekről közösen alkotok véleményt.



Kezdeném a főcímzenével. Szeretem ezt a kis openinget, mert rövid, egyszerű és fülbemászó dallama van. A színészek is nagyon jók, és végre láthatom Rachel Bilsont is szerepelni. Merthogy sokszor láttam már újságokban, és mindig csak az esett le, hogy – szerintem – mennyire hasonlít Selena Gomezre. A karakterét is szeretem. Summer néha kicsit bolond, de 1. tetszik a neve, 2. szerethető karakter. Bár azt hiszem, hogy az én kedvencem Seth. Minden sorozatban megvan ez a figura, aki csupa szív, de kicsit dilis és mindig elbénázza a dolgokat. Biztos, hogy szétugrasszák még őket Summerrel a további két évad során, de remélem, hogy ezért együtt kötnek majd ki. Az, hogy Ryan és Marissa együtt lesznek-e a végén nem igazán tudom. Nem is érdekel. Ryan az első olyan főszereplő, aki igazság szerint számomra a roppantul unalmas. Persze van néha egy-két balhéja, de még Zach is izgalmasabb karakter. Marissát amúgy szeretem, annak ellenére, hogy tipikus újgazdag, akinek mindene megvan, és mégis mindenért lázad. Oké, aláírom, a családja nem piskóta. Aztán ott van Julie Cooper, a dög. Tökéletes jelző, azt hiszem. Szeretem a karakterét. Ő az, akiről sosem tudja eldönteni az ember, hogy velejéig romlott, vagy sem. Néha szörnyen kegyetlen, de épp, amikor már leírtad, akkor tesz valami rokonszenves húzást. Sosem lehet teljesen kiismerni. Épp ezért illettek össze Caleb Nichollal, aki ugye itt a második évad végén meghalt, szóval róla ennyit.  Kristen és Sandy mindketten jó karakterek, bírom a humorukat és az egész lényüket. Mindkettőnek megvan a maga hibája, de épp ettől reálisak. Azt hiszem nagyjából mindenkiről beszéltem. Van még egy-két karakter, mint Tray, akit most az évad végén Marissa lelőtt és kérdéses, hogy mi lesz vele, vagy Zach, aki talán most végre leszáll Summerről, de nem tudom, hogy érdemes-e beszélni róluk. Ja, meg ott volt Alex, aki először Seth, majd Marissa barátnője volt. Örülök, hogy beletették ezt a kis csajok közötti románcot, tetszett.




Összességében tetszik a sorozat. Persze egy csomó minden kiszámítható, és néha idegbajt kapok, amikor felesleges körökkel húzzák az időt (pl.: Summer és Seth), de hát ez a sorozatok lényege. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a végkifejlet.  Megyek is nézni a harmadik évadot. Jó éjt! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése