2014. augusztus 27., szerda

Narancsvidék - 3. évad

Hello!

Hát, nem így terveztem. Sokkal többször és többet akartam írni ide, de az az igazság, hogy vagy téma nincs, vagy egyszerűen csak lusta vagyok. De mivel most végeztem a Narancsvidék 3. évadával, így gondoltam most már ideje írni. 



Nos, Caleb meghalt, ezután Julie-nak volt egy kis hullámvölgye, de azóta teljesen jó irányba indult meg. Nagyon tetszett a karaktere ebben az évadban, főleg hogy igazán jó barátnőkké váltak Kirstennel. De ha már itt tartunk, folyathatjuk is a sort a Cohen házaspárral. Továbbra is bírom őket, mindkettő képes elmenni egy sötétebb irányba, de a végén csak megoldják a gondokat. 

Seth és Summer sztorivonalát egyre erősebbnek érzem, talán ők tényleg együtt lesznek a végén is, habár simán összeveszhetnek még addig, tuti lesz gubanc. Seth kicsit megbolondult ebben az évadban, ugye volt sok hazugság, füvezés, egyetemes balhé meg minden egyéb, szóval egy picit hátrébb csúszott a listámon, viszont Summert egyre jobban szeretem, úgy érzem minden téren fejlődik a csaj. Ugyanezt érzem Ryannél is, sokkal jobban csípem a karakterét, mint egy évaddal ezelőtt. És elérkeztünk Marissához. Nála elég hullámzó volt, mert volt, amikor nagyon bírtam, volt amikor meg legszívesebben fejbe vágtam volna.Ugye kezdődött a Johnny üggyel. Be kell vallani, tényleg elég hülye szitu volt, de ugye a végén kiesett a srác, és jött helyette Volchok. Amúgy örülök, hogy Cam Gigandet is szerepelt a sorozatban, jó volt végre a Twilighton kívül látni (igaz, ugye ezt még a film előtt forgatták.) Meg persze Nikki Reed is tök jó volt, mint Ryan barátnője, de őt már láttam több filmben is. 



Na, de Marissa. Végre talán rendeződött volna az élete, bár nem hiszem, hogy sokáig azon a hajón maradt volna. De ez már lényegtelen, mert nagyon úgy néz ki, hogy meghalt a balesetben. Bár nem vagyok száz százlékig biztos, simán eltudom még képzelni, hogy kómába esett vagy ilyesmi. Viszonf akkor Ryannel mi lesz? Akármelyik is, tuti, hogy nem fogja egyhamar túltenni magát ezen. És ha meghalt, akkor vajon Summer hogy fog reagálni? Egész jó kis évad volt, sok bonyodalommal, de Marissa halála sok kérdést felvet bennem, így nem is maradok tovább, folytatom az utolsó évaddal.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése